3:e Advents Gveaway

2014



 
Det ni kan vinna är:
  • En lösögonskugga från ELF i färgen Socialite
  • Nagellack från Models Own
  • Shower gel från The Body Shop i doften cranberry joy
  • Babylips i färgen Peech Kiss
 
Kommentera här nere att ni är med samt prenumera på min Youtube kanal då denna tävlingen egentligen är på min kanal.



Silda

Jag är med! Hej heter silda k på yt❤️❤️


isabelle

Jag är med i tävlingen och mitt YT namn är BeautyBelle


Angkana

Jag är med, heter ankisj03 på youtube ':)


Äbba

Jag är med! Heter Äbba Hallström på youtube :)


Ann-Britt

Jag är med . På youtube heter jag Annby lita


Elvira

Klar❤️😘


Elvira

Klar på youtube heter jag: Elvira Engman


Frejich

Är med! Heter frejichdeadly på instagram


Alicia

Klar och med såklart! På youtube heter ja Alicia kjersel :)


Ella

Klar Ellas mode på youtube❤️


Emma

Jag är med heter Amme1129


Julia thorberg

Klar 😍


Anonym

jag är med och jag har kommenterat på din youtube jag heter Sofia Sävström


Sofie norlin

Är med har två lotter heter sofie norlin på youtobe!💞


Jonna Norman

Jag är med och heter jonna Norman på Youtube


Jag är med och heter ellabella på youtube


Emilia

Jag är med, heter Emilia Sörengård på youtube :)


Lola lila

Jag är med och är lola lila på yt😂


Angelica Bengtsson Fotografi

http://angelicabengtsson.blogg.se

vad roligt med en giveaway!


Emma

http://nouw.com/emmathoren

Jag är med och heter Emma Thorén på YT :)


Alma johansson

Jag är med, heter alma Johansson på yt :)


Molly Öberg

http://mollyoberg.for.me

Jag är med och kommentera på yt med namnet Molly Öberg !:)


Anonym

Är med och heter Elsa Borg
på YT


Anonym

Är med och heter Elsa Borg
på YT







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?