Throw back week♥Day 1

2014



DAY 1
 
6-års♥♥Bilden är från skolavslutningen i 6-års och det är jag(till höger) och Matilda(till vänster).
 
Livet är bara kul? Inga läxor, prov,presentationer, inlämningar, uppsatser? Ingen press? Slutade skolan efter lunchen? Lekte på rasterna? Inga stora problem? Bara njutaaa av livet?
När jag var 6-7 år gick jag på Hjulsbroskolan som jag gick i till och med 5:an. Då vara alla med alla i klassen och det var mer eller mindre roligt i "skolan". Jag gick i gymnastik med Matilda (hon till vänster på bilden) vilket var typ det bästa jag visste. Man kunde göra vad man ville på fritiden för man hade sjukt mycket fritid eftersom man inte hade något i skolan+slutade efter lunch. Gå på barnkalas, maskerader, utflykter ååååh.
Ibland saknar man bara allt♥♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?