Slingor

2014



Hejhej

Nu är det lördag och det känns som söndag eftersom det var ledigt igår också. Nu är det bara 2 vanliga skoldagar kvar, och sen är det en dag så vi ska städa skåpen osv, och sen är det skolavslutning! På onsdag ska jag och en kompis hem till Ellen och så ska alla vi sova där och göra oss iordning tillsammans på morgonen på avslutningsdagen. Sen dagen efter avslutningen, alltså nästa fredag så är det One Direction konsert med Emma! Asbra start på lovet :)

Igår kväll så kände jag att jag ville ha någon förändring med mitt hår så jag köpte ett kit för att bleka slingor. Så det höll jag på med hela kvällen igår och det är mycket ljusare nu är förut. Efter färgningen så klippte jag också jääättelite av topparna så nu känns det jättelent och fräscht! Insåg också att mitt hår hade blivit väldigt långt :o haha ah men här kommer en före och efter bild! Ha de bäst :)











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?