DM

2014



Nu ligger jag i sängen och ska sova. Var och spännde min tabdtällning på överkäken och fick tandställningen på underkäken idag. Så har justs bu skit ont, och har typ hela dagen velat bara slänga ut skiten. Var inte heller i skolan idag pga tandställningen för att jag bara skulle vilja gå hem, inte kunna koncentrera mej och inte kunna äta på hela dagen. Sen var det också så att jag skulle kunna vila för imorgon måste jag gå upp klockan kvart över 3. Lite lagom tidigt sådär... Klockan 4 ska jag och Isabelle åka till bussen som gpr kvart över 4. Och sen bör det av 4 timmar till Uppsala där DM är. För er som inte vet det så går jag cheerleading och det är de vi ska tävla i. Är sp sjukt nervös så de är typ inte sant. Men jag hoppas iallafall att det kommer gå bra. Kommer självklart skriva hur det gick sen och lire bilder på vad jag kommer köpa på tävlingen. För jag har redan nu bestämt mej för att köpa bows för har bara den vi ska tävla med. Puss o hej❤️










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?