Advents Giveaway♥1:a Advent

2014



 
 
 
Nu har kommer jag att ha en liten giveaway varje advent! Här åvanför ser du priserna på 1:a advents giveaway.
Du kan vinna:
  • Nagelfil med fyra olika sidor
  • Lip and Cheek Tint
  • Lip butter- Vanilla & Macadamia
     
    Komentera här under att du är med och om du är med i denna giveaway på YouTube också så glöm då inte att skriva ditt YouTube-namn också! HÄR HITTAR DU MIN VIDEO PÅ YOUTUBE
     
    AVSLUTAS 2:A ADVENT



Hanna Olsson

Jag är med, och på youtube heter jag Hanna Olsson


Mathilda persson

Jag är med! på youtube heter jag mathilda persso!n


Anonym

Jag heter cherie Austad på youtobe och jag är med❤️


Maria v

http://iama.bloggplatsen.se

Hej! Jag är med! Och heter Mariasbeautyness på youtube!


Nea Nordberg

Jag är med! Jag heter Nea Nordberg på youtube :)


Nour Saleh

Jag är med!
Heter Nour Saleh på youtube :)


Evelina

Jag är med och heter evelinaenqvist på youtube!:)


Felicia

Jag är med
Jag heter FeliciasBeauty på yt:)


Ida Persson

Jag är med, heter Ida Persson på yotube. :)


Moa Thörnqvist

Superbra giveaway! Jag heter dualbeauties på yt ❤️


Linn Jönsson

Jag ä med❤️
Min youtube: Linn Jönsson


Alva

Jag är med! På yt heter jag alva berg


Alexandra Ryhle

Jag är med! Heter AlexandraRyhle på youtube! ❤️


My tigervall

Jag är med och heter m tigervall på youtube


Anonym

Jag är med!! Jag heter Isabella Martinsson på youtube!!


isabella

http://isabellans.blogg.se

jag är med, isabellans på youtube :)


Anonym

Jag är med ;* Heter Linnea Wallebom på youtube :)


Anonym

Jag är med, Alicia kjersel på youtube:)


Jag är med! På youtube heter jag Ellen Johandahl


Elin

Jag är med o ja heter Elin Lööf på youtube


Natalee

Jag är med❄️⛄️1⃣


Anonym

Heter natalee abrahamsson på youtube


Madde

jag är med! på Youtube heter jag maddde016


Emilia

Jag är med på youtube heter jag Emilia Einarsson :)


Isabelle

Jag är med och tävlar! YT: BeautyBelle


Isabelle

Jag är med och tävlar! YT: BeautyBelle


Alice Jarne

Jag är med! Jag heter "Alice Jarme" på yt.


Alice Jarne

Jag är med! Jag heter "Alice Jarme" på yt.


victoria

http://vickansfoton.blogspot.com

Jag är med och jag heter Klara Victoria på Youtube! :)


anna-ida

Jag är med! Jag heter Anna-Ida S på youtube :)


Emma

Jag är med och heter Emma Thorén på youtube :)


emelie

Jag är med och heter Emelie Karlsson på yt <3


Anonym

Är med! :D
På Youtube så heter jag Alma A (om man söker efter mig så får du skriva Alma Assra haha) xD<3 xx


Tilda

Jag är med och heter Tilda Petersson på youtube


sofia

jag är med! på youtube heter jag sofia sävström


Molly Öberg

http://mollyoberg.for.me

Jag är med och heter Molly Öberg på youtube!:D


Tina

Jag är med o heter kanaltjejen på youtube! 😘


Safana Alhaidar

Jag är med och heter *Safana Alhaidar* på yt💕💕💕


Wilma

jag är med! heter wilmasnis på youtube :)


Ebba

Jag är med🙈 Heter Ebba Evers på youtube!


Jonna

Jag är med och på Youtube heter jag jonna Norman







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?