4:e Advents Giveaway!

2014



 
 
Det ni kan vinna är:
 
  • Hårinpackning från Goldwell
  • Duo-ögonskugga från The Body Shop
  • Läppbalsam från Burt´s Bees
  • Parfym från DKNY
Kommentera för att vara med!



maddde016

Jag är med! heter maddde016 på YouTube!


Emma

http://nouw.com/emmathoren

Jag är med! Heter Emma Thorén på yt :)


Jag är med och heter ellabella på youtube


Freja Holmberg

Jag är med! :D
Heter frejichdeadly på instagram. :)


Jonna Norman

Jag är med och heter Jonna Norman på Youtube


E

Jag är med och heter kanaltjejen på youtube


Alma

Jag är med och jag heter Alma A på Youtube :D<3 xz


Anonym

jag är med! heter sofia sävström på youtube


Alicia

Med såklart, Alicia Kjersel på youtube !


Gnu2! Klart jag är med hehe, misicfan99 tror jag det var på yt, och insta kan du men aa... GOD JUL BABE


Alaa Abosultan

Med💝


Emilia

Jag är med, heter Emilia Sörengård på youtube :)


Jag är med! Heter Ellen Johandahl på youtube :D


Molly Öberg

http://mollyoberg.for.me

Jag är med!
Jag heter Molly Öberg på youtube och har kommenterat där!:D


Elsa

Är med, jag heter Elsa Borg på YT


Elsa

Är med, jag heter Elsa Borg på YT







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?