Tips på produkter♥

2014



Hej!
Ville bara tipsa er om lite produkter som är bra som jag använt extra mycket på senaste tiden.
 
 
Nivea Pure & Natural Soothing Day Cream-

Denna är väldigt billig och funkar hur bra som helst. Jag är väldigt torr och den här hjälper verkligen mot det.
 
Bio Peptide Skin Technology Clarity-
 
Detta är en ögonkräm som återfuktar bra och jag fick den från min glossybox och finns därför inte vad den kostar i butiker. Huden runt ögonen är väldigt känslig och det är därför bra att avända en ögonkräm under och runt ögonen om man är torr.
 
Too Faced Shadow Insrance-

Denna ögonskuggsprimern från Too Faced köpte jag på Boots i London men den finns också på många webshoppar också. Jag använder den varje gång innan jag lägger på en ögonskugga och det är är helt klart den bästa primern jag testat. Den är ganska dyr men jag tycker helt klart att det är värt priset!
 
 
                                           
 
Maybelline New York Big Eyes Mascara-

Jag älskar verkligen denhär maskan! Den är inte överdrivet dyr och den lilla borsten funkar såå bra till underfransarna. Den separerar och ger volym och ganska bra längd till överfransarna och jätte bra längd till underfransarna.
 
 
 
Är det någon produkt ni undrar någon över, tex. hur mycket den kostar eller var man kan köpa den, så är det bara att fråga i kommentarerna!
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?