2:a advents giveaway♥

2014



 
Ni kan vinna:
  • Body lotion från Mitchell And Peach
  • Nagellack från Color Nails
  • Läppstift från Bellápierre Cosmetics
  • Ögonskuggsborste från Shiseido
Kommentera att ni är med+prenumerera på min Youtube kanal! Samt skriv vad ni heter på YouTube!
Hoppas många är med,kram♥



jonna Norman

Jag är med :)


Petronella

Jag är med, heter Petropunia på youtube❤️


Alma Johansson

Jag är med, heter Alma Johansson på yt:)


Emmi

Jag är med, heter Emmi Bakker på youtube!


Emilia

Jag är med och heter Emilia Einarsson på youtube! :)


Silda

Klar!❤️ Jag heter Silda K på youtube


Ella❤️

Jag är med Ellas mode på youtube❤️


Emma

Jag är med :)
Emma Thorén på YT :)


Elin

Jag är med!:) heter Ellieloveyou på yt:D


Moa thornqvist

är med ! Heter dualbeauties på yt ❤️


Jag är med! Heter ellenjohandahl på youtube :D


Molly Öberg

http://mollyoberg.for.me

jag är med, kommenterat på yt där mitt namn är Molly Öberg :D


Jag är med ;* Daniela Sonntag på YouTube ;D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?