majs

2014



Hej!
 
Har inte bloggat på ett tag nu..det har inte gått att lägga upp några inlägg men nu testade jag igen och det funkade!
 

Så idag är det osdag och det var sista riktiga skoldagen innan jullovet! Hur skönt?
Imorgon har vi sportdag i Campus-hallen med basket, friidrott och undergrund dance men jag ska vara hemma imorgon för jag är ganska för försyld för att träna. Vill inte bli sjukare nu.. :/
Men anyhow så slutar vi på fredag! Dock så suger våra julavsutningar tycker jag men ja får leva med det. Vi ska se på film(det kan man ju lika gärna göra hemma och sluta tidigare ist?), vi ska städa klassrummet, korridoren och våra skåp (yey på vår avslutning?) Tycker bara att de drar ut väldigt mycket på dagen..
Efter vi slutat ska jag och några kompisar till Espresso House och fika och ge julklappar, myyys :)
Nu måste ja sova puss
 
*throw back till sommaren,ååh*
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?