Sen julkalender-LUCKA 1

2014



LUCKA 1- Bilder från roliga tillfällen 2014
 
 I år har det hänt sjukt mycket roligt! Men här kommer några av dessa:

DM och RM i cheerleading
Första gångerna som jag har tävlat i cheerleading! Galet roliga dagar! På DM kom vi 4:a och gick vidare till RM där vi kom 6:a, då vi alltså blev 6:a bäst i Sverige i klasen, Senior Fortsättning.
 
Paris och London

På sportlovet åkte jag och pappa till London och på påsklovet till Paris. Hur fna städer som helst och jag älskar de verkligen! 
 
 
 
One Direction-konsert
Jag var på deras konsert förra året också och i år var lika kul! Såg och 5SOS som var förband till 1D och asså Luke Hemmings,ja är kär.
 
Navelpiercing
Jag tog min navelpiercing på min födelsedag i år och är sjukt nöjd. Man känner sig lixom finare, och är också sjukt glad över att den läkte som den skulle och att den läkte fort. Tycker personligen inte heller att det gjorde så ont att ta den, kändes precis som att ta en spruta i armen.
 
Gick med i Splay och nådde 2500 prenumeranter på YouTube
 
Har just nu lite över 2500 prenumeranter på YouTube och har skickan iväg kontraketet där jag skriver på alla villkor för att vara med i Splay. Just nu väntar jag bara på svar, sen är jag oficiellt med i SPLAY!
 
Med det  var några saker som har hänt 2014 som jag valde ut. Finns massa mer men detta får räcka!
 
Ha en fortsatt bra 2:a advent!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?