2014♥

2014



Hej på er!
 
Det var ett tag sen nu och är ledsen för det! Nu innan jul så betämmde jag mej för att mer eller mindre ta en bloggpaus. Det eftersom att det var så mycket sista skol veckan och innan jul och nyår och jag kände att jag ville satsa lite extra på YouTube kanalen där jag har snart 500 prenummeranter:D. Glömde helt bort att skriva att jag skulle ta paus här på blggen och jag är jätte ledsen för det♥♥♥
Nu ska jag iaf komma igång med att uppdatera igen för nu är det inte lika mycket hela tiden.
 
Igår var det som de flesta kanske vet nyårsafton och sista dagen på 2013. Firade hemma med både mamma och pappa och ingen släkt eller vänner men det var väldigt skönt och vi hade jätte roligt och mysigt. Tycker nästan att det är lite sorgligt att 2013 är över nu men samtidigt ser jag verkligen fram över dehär året.♥♥2014♥♥
2013 har varit ett väldigt bra år med 7 stycken Stockholmsresor, en resa till Åland med båt, MASSA nya vänner,ONE DIRECTION KONSERTEN, cheerleading,YouTube, Öland, massa shopping,Our Moment, Köat ute i 3 grader i 22 timmar för att få bra biljetter, 1D Day,tjejkvällar, Midnight Memories,åkt till 1D World Store, Sätt på This Is Us och Catching Fire som blev de två bästa filmer jag sätt, OCH JOBBIGA SAKER SOM att behöva ta farväl av en av mina bästa vänner som jag inte skulle få se på ett år,att ens föräldrar separaerat och gjort en sak jag ångrar sjukt mycket. Och så är jag ju på vägen till att få perfekta tänder.
2013 att gett så mycket! Kommer sakna det! Hoppas att 2014 get lika mycket och lite till!♥♥♥
 
 



Jenny

hallojsan! saknar dig jättemycket och ser fram emot supemycket att ses igen! stora kramar Jenny :)


Jenny

hallojsan! saknar dig jättemycket och ser fram emot supemycket att ses igen! stora kramar Jenny :)

Svar: Saknar dig också jättejätte mycket!! Längtar till du kommer tillbaka så mkt kraam :)<3
Tilde Ågren







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?