Dagen♥

2014



Hej♥ 
 
Tänkte bara göra ett vanligt tråkigt inlägg, haha♥ 
Idag är det ju torsdag för alla som inte har koll på det och enligt mig är det den värsta dagen i veckan. För jag är alltid så himla trött och vi har har 6 långa lektioner på torsdagar. Snyft♥ Jätte jobbigt tycker jag. Särskillt den sista lektionen var jobbig idag för igår var jag och spände min tanställning så idag har jag haft jätte ont i hela munnen. Alla tänder och hela tandköttet är jätte ömt och kan knappt äta alls,såå jobbigt. Så sista lektionen stådde jag inte ut mer så jag gick till skolsköterskan, men såklart var hon på möte som hon alltid är när man behöver henne, så jag gick upp till skåpen igen och dubbel kollada så jag inte hade nån verktablett i väskan men de hade jag såklart inte så det blev inget med det..blir på så dåligt humör också när det gör så ont, jag hoppas bara inte att jag tar ut det på alla andra :')♥ 
Nu ska jag plugga svenska såå vi hörs sen:*
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?