Veckan♡

2014



Hej♡
 
Har inte kunnat blogga något nu den senaste veckan pga att jag helt enkelt inte hunnit.
Förra fredagen, asså för en vecka sen så fick jag min tandställning på underkäken. Har därför inte heller kunnat äta eller tugga något på ca en vecka men nu äntligen kan jag göra det igen :)
Sen i lördags var det DM i Uppsala, vilket vårt lag tog buss till som gick 04:15. Var tvungen att gå upp 03:30 då..rätt jobbigt...Men tävlingen hick iallafall jätte bra och det var huuuur kul som helst!♡♡Vi kom fyra och gått vidare till RM som är om 2 månader, sjukt roligt! Vi satte också ALLT och ALLA byggen stod♡Vi fick inte avdrag på något men det som gjorde att vi kom fyra var att ramsan var för låg för vi skulle ha sänkt musiken. Så om vi hade höjt musiken så kan kunde fått ett protokollpoäng högre av varje domare sp hade vi kommit 2:a, sjukt tätt med poängen var det. Så det varje lite tråkigt men vi har aldrig gjortprohtemmet så bra förut vi är så sjukt nöjda!!!!♡♡♡


Sen har det varit prao hela veckan nu och det har också varit roligt. Började 7:00 på måndagen och fredagen annars började jag 9:00 så de var ju chill :) Praoade på Café Gyllen i stan så fick göra smörgåsar, baka, skära grönsaker, göra röror och saker till buffén, göra chokladbollar, doppa muffinsar i choklad haha, göra marsipan grodor och massa mer. Slapp faktiskt diska eller städa så de är ju bara bra. De bjöd också på ALLT så jag ficka ta precis vad jag ville att äta♡
 
Nu är de skola på måndag iallafall sp de blir väl sådär men aja.
Hare bäst ♡








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?