HELGEN

2014



Hej!
 
De va ett tag sen nu och jättekul att statistiken inte sjunker! Tänkte bara berätta lite om helgen bara för att det var en som ville ha fler vardagsinlägg och har inget annat att skriva om weey.
 
Så fredags efter skolan så sov jag över hos Ellen. HÄR hittar ni hennes blogg :) På lördan hade vår skola Spring Fair. För er som inte vet vad det är så är det dn stor markanad som vår skola har varje vår då alla klasser säljer saker för att tjäna pengar. Vår klass sålde hamburgare och läsk och hade fiskdamm, lotteri och chokladhjul och fick ihop ca 9000kr för det.
Det var också asvarmt då, ca 32 grader och jag stod rakt i solen i 40 minuter och sålde och gjorde hamburgare så jag brände mej rejält efter denna dagen. Men det var ändå rolig dag :)

Sen i söndags var jag och pappa och kollade på ett radhus i Tallboda i Linköping. Det var fint och bra storlek så jag tror att vi ska lägga bud på det pch vi håller just nu på att stöda huset för att sedan försöka sälja det. Känns lite jobbigt att vi ska flytta därifrån eftersom det är där jag alltid har bott men fortfarande skönt att flytta till något mindre efter som vi inte behöver då mycket utrymme. Efter visningen åkte jag och pappa och köpte en Mors dag present till mamma som jag sen gav till henne på kvällen. 
Och nu är det skolvecka igen men vi har ju ledigt torsdag och fredag och på fredag är det RM!! TAGGAAA!

Herråå



du vet vem jag är

http://nattstad.se/blubbunge

du är en fisk på panodilgräs, puss pådej







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?